SEMINARIOS E PALESTRAS

AGENDE UMA PALESTRA OU UM DE NOSSOS SEMINARIOS EM SUA IGREJA:

1.SEMINARIO " O PLANO DIVINO PARA A FAMILIA"
2.SEMINÁRIO "BASES SÓLIDAS PARA UM CASAMENTO FELIZ"
3.SEMINÁRIO "SOLUÇÕES PARA OS CONFLITOS CONJUGAIS E FAMILIARES"
4.SEMINÁRIO "VENCENDO AS BATALHAS ESPIRITUAIS"
5.SEMINÁRIO INTENSIVO DE EVANGELIZAÇÃO
6.SEMINÁRIO DE LIDERANÇA MINISTERIAL
7.PALESTRAS PARA HOMENS,PARA JOVENS,PARA CASAIS,ETC.

A VOSSA DISPOSIÇÃO ATRAVÉS DO E.MAIL -vcamposrocha@gmail.com

ou deste blog.

segunda-feira, 30 de junho de 2014


Vlerësojmë atë! Ju meritojnë të jenë të lumtur
Humbja e vetë-respekt është në një nga dëmtimet më të mëdha emocionale në jetën e një personi. Pa atë perspektivat e suksesit, lumturisë dhe rritjes nuk ekzistojnë më. Horizonte të bëhet me re, lulet humbin charms e tyre, muzika bëhet i mërzitshëm, aftësia për të rritet përsëri shihet me mosbesim të plotë, më në fund, jeta humbet vlerën e saj.
Cila është dalja sekret u fitimtar në madhësi lëmsh ​​të negativitet, frustrimi dhe diskredituar? Si dikush në situata të tilla mund përsëri të këndojnë himnin e fitores? Sigurisht, ka vetëm një mënyrë. Me anë të besimit të vërtetë në Zot. Me Krishtin të gjitha gjërat u bënë të reja. Ai madje të garantuar fitoren, "Afrohuni te Perëndia dhe ai do t'ju afrohet juve" Tg.4.8, dhe: "Merrni mbi vete zgjedhën time dhe mësoni nga unë, sepse unë jam zemërbutë dhe i përulur nga zemra dhe ju do të gjeni prehje për shpirtrat tuaj "Mt.11.29
Pra afruar veten e tyre, të investojnë në jetën tuaj! Pamje më të mirë, pantallona të gjera, qull me miell misri, izolimi i saj kurrë nuk do të ju bëjë një person të suksesshëm, vuajtjet e tij, dhe kryengritje komplekse vetëm rrisin vuajtjet e tyre dhe do të vënë gjithnjë e më shumë njerëz nga ju. Mendojë jetën me sy të rinj, të lënë të kaluarën në vendin e tij, të ndryshojë gjuhën tuaj, të krijuar perspektiva të reja jetë fitimtare, ikin negativitet, njerëzit e duan më shumë, të mësojnë për të falur, të përpiqet të jetë e dobishme, buzëqeshje më shumë, të jenë të lumtur sot ...ditë është aq e bukur! Fushat shkëmb Pr.valdemir



Nenhum comentário: